SNYFT

Hallå pinglor. Tycker nästan att jag själv är lite sorglig som sitter och skriver klockan två på natten istället för att gå och lägga mig i min nybäddade säng. Men föddes man till nattuggla finns det inte så mycket att göra åt saken. Dessutom sitter jag och funderar över hur fanken det kan komma sig att fåglarna kvittrar utanför? Bristen på tålamod gjorde att dom tjuvstartade lite eller vadå?
Bilden är i alla fall från här och nu. Har suttit och kollat på million dollar baby och grät faktiskt ännu mer nu än första gången jag såg den som det kanske syns. Jag är en riktig lipsill måste jag erkänna när det kommer till sorgliga filmer och liknande. Till skillnad från annars då när jag är hård som sten (hehe).
 
Nej nu SKA jag gå och lägga mig. En mardröms dag väntar imorgon med plugg från morgon till kväll.. kul!
Juste, en sista sak också. Eftermiddagen/kvällen/natten igår var toppen. Precis vad jag behövde! Vi började med lite baseball på eftermiddagen, shopping på staden efter skolan, Ben & Jerrys debut, sol och grillning vid slottet med pipa, brasa, kubb, god mat och härligt folk i mängder.
Men det som kanske framförallt gjorde dagen speciell var ändå strax innan midnatt då jag, carro och maria fick en lysande idé om att ta första doppet för i år. Klart man håller vad man lovar också, så vi cyklade ner till kalmarsundsparken, slängde oss i havet, cyklade hem endast iförda filtar, tog en lång varm dusch hos Carolina och avslutade med lite varm choklad och nattmacka ♥ (har suttit större delen av dagen och skrattat åt bilderna och filmerna sen igår natt)
 
Ochochoch idag har jag efter många om och men också tagit första steget mot körkort, for your information. Wooops nu märkte jag att detta blev en uppsatts. Sleep tight
 
dfghj
Klassiska standard looken efter en riktig hemmakväll med a lot of snyftfilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0