22:27

Nu är jag fanimej klar med den där jäkla, fucking psykologiskiten. Eller egentligen inte, men jag orkar inte skriva mer. Det får helt enkelt skita sig. Jag får väl nöja mig med ett VG.. Har suttit inne hela dagen och verkligen försökt hitta flera ord men det tar stopp hela tiden och nu är klockan tio. I nästan tio timmar har jag suttit här, gjort lite annat emellan åt, men tio timmar. Det är galet.

Nu har jag bara en jobbig sak til. Plus fyra andra. Men jag är mest orolig för den där första saken, mitt engelskaspeech. Tycker det ska bli lite läskigt att stå framför min lärare och berätta om något helt ointressant, helt själv. Men hon gav mig iaf MVG på den muntliga delen på nationella provet så det bådar åtminstonde lite gott!
Tänkte försöka lägga upp lite bilder från staggjakten till at börja med. Vi hade somsagt skitkul!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0