SUNNY DAY

Hejsan hoppsan! Har faktiskt väldigt mycket att berätta just nu och jag känner att flyttar allt framåt hela tiden. Idag har jag inte heller så mycket tid till att skriva här i bloggen. Ska nämligen bli klar med en inlämning i psykologi a innan tolv i natt och sätter jag MVG på den finns det stor chans att det blir mitt slutgiltiga betyg. Eller så sitter jag här och sliter och sen får jag bara VG som det var på högstadiet i engelskan. Menmen, jag får väl helt enkelt ta den risken. Så istället för sol och studsmattehopp med lillan så blir det en eftermiddag inne på rummet med datorn och lite udda musik.

Igår var det iaf staggjakten, vilket var riktigt kul! Vi gick omkring här i stan utklädda till "sexy nurses" medan vi blev förudmjukade på massa olika stationer med irländsk julafton och tävling om vem som kunde svepa mest shotar, fyllda med en blandning av grädde, fil och jos. Jag fick även dricka ett glas ketchup med havreflan och dressing. Mums! Och efter alla dessa lekar var det dags att svida om till festkläder för att gå till bistro. Var inte så himla pepp på att dansa då mina fötter var ganska ömma så det slutade med att jag hjälpte till kåren med att stå i garberoben, blåsen mm. Helt okej det med!

& nu var det även tänkt att lite bilder skulle komma upp här men det funkar inte så nu skiter jag i det för jag måste bli klar med psykologin. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0