IT'S TRUE, I WAS MADE FOR YOU

Godmorgon! Eller godkväll, godnatt. Man får se det som man vill då klockan nu är 00.11. Sitter här och orkar inte gå och lägga mig. Alltså förstå vilken jävla bedrift att gå till badrummet, tvätta av sminket, borsta tänderna och gå och lägga sig. Neheni, då sitter jag hellre kvar här. Kanske lika bra det eftersom det känns som att jag har lite att berätta. Har ingen aning när jag skrev senast men jag tar väl och beätta om mitt liv sedan i måndags. Igår alltså, eller i förrgår, som sagt som man själv vill se det.

Jag var hos pappa, gjorde ingenting, åkte in till stan för att sedan åka ut till Lindsdal för att spela match, laget som för tillfället ligger högst upp i serien om jag inte minns helt fel. Jag fick dock inte spela alls länge då vi var så många avbytare men jäklar i min lilla låda vilken match vi gav dom! Vi, lilla bäckebo från skogarna som ligger och gungar under sträcket i tabellen stod på oss och ledde första halvleken med 2-0. Sedan vände det dock i andra med att de gjorde 2 snabba mål och sedan ett till i slutet. Så det blev förlust med 3-2 men somsagt, det vi gjorde på den där planen, det vi visade, hade inte de väntat sig alls & det känns härligt!

Efter matchen stack jag hem till saknade Carolina för att prata osv, klockan två på natten sitter vi fortfarande och babblar.. Orkade inte gå hem till mig (typ 100 meter..) så vi fixade ihop ett mycket spontant övernattningsmys i hennes säng där vi sedan sov gott tills i morse, igår, jaa.. blabla. Då hämtade jag en till saknad vän nämligen Erika på bussen och vi gick hem till mig och pratade. Sen drog vi oss in till stan för en glass och lite shopping. 400 kronor fattigare och jag skyller allt på Erika. Jag ville inte ens gått utanför Mc donalds! Sucksuck..

Nu sitter jag här och har precis kollat på filmen "på smällen" med mammi. En riktigt underhållande film faktiskt. Har även kommit underfund med att lagret av onyttigheter i huset börjar sakta försvinna, vilket är väldigt, väldigt dåligt. Ikväll fick jag alltså nöja mig med riskakor och mjukost.

Om jag skulle ta och göra de där små sakerna jag inte orkade göra innan? Klockan är ju ändå 00.22 nu. Kanske är lika bra, imorrn, idag blir det en tidig morgon eftersom vädret tydligen ska bli fint, pressa pressa, och senare på kvällen blir det match mot Kalmar Södra. Haha det känns ju ganska konsigt. (För er som inte vet spelade jag alltså i Kalmar Södra innan jag "tog ett uppehåll" och bytte till Bäckebo.) De ligger ganska bra till i serien också så vi får se hur det går. Ha en fortsatt trevlig kväll slash natt slash morgon!

Bild från skolavslutningen, hemma hos mig i trädgården med Erika, Beata & Filippa. Jag på bilden till höger. Bilden snodde jag av Beata som btw åkte till Israel idag och kommer inte hem förren om 5 fucking veckor! Hoppas du får det jättebra där nere iaf, puss på dig!


Kommentarer
Postat av: beataaaaaaaa

TACK BRUDEN :D du med ju, i hederliga svennis sommaren! sen när jag kommer hem smäller det hörrru, YEAH. vi ska ha det ¨så najs tove :D PUSSSPÅDIG.

2010-06-23 @ 12:50:36
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0