15/6

Morsning bloggen. Har inte varit särskilt effektiv på att skriva här, men kan garantera att anledningen är att jag har för mycket att skriva på annat håll. Jag har faktiskt varit inne i en lite depression nu ett tag beroende på skolan och betygeN. Jag tycker att jag förtjänar bättre betyg efter allt slit än vad jag antagligen får i vissa ämnen. Menmen har tagit till rektorn och lite om vartannat plus att jag bara är en i mängden som klagar så det löser sig. Dock har jag dragit på mig en kompletteringsuppgift i matte tills imorgon och ett kemiprov tills på fredag, men sen tusan tar även jag SOMMARLOV! Kan inte ens beskriva hur skönt det känns.
Dessutom tar kaggs treor studenten imorgon, så då blir vi av med dom. Nej men det känns faktiskt inte så jätte roligt. Dom utgör absolut en del av skolan så det blir lite tomt i fortsättningen. Dock blir det studentfirande mm imorgon så det känns underbart! Och grattis till alla staggnister som gick ut idag.
 
Nu hade jag tänkt kolla igenom matten tills imorgon men efter jag insåg att det hela handlade om 200 sidor i matteboken får Brasilien vs Nordkorea utgöra min kväll istället. ciao
 
och om jag glömmer imorgon.. GRATTIS TILL MIN MINI BROR FYLLER TIO ÅR DAGEN TILL ÄRA ♥
 
bc vnm
och ja, han har slutat med napp
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men Ellen då.....bra betyg efter fjäsk hos rektorn...hmm...inte bra...och vi vet ju att pluggande bara utgör en liten del av din tid vid datorn....:-).......Men GRATTIS till bra betyg!!!

2010-06-16 @ 13:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0