TURKEY









Spionerar på nytt folk, hehe.






Och nu har alltså ett gäng Turkietbilder kommit upp sisådär en månad senare. Men vi gillar't! Det var en riktigt härlig vecka med mycket bad och lite mindre sol. Som ni kanske ser på vissa bilder var det lite mulet då och då och det regnade faktiskt lite också. Dock var det fortfarande jävulskt varmt så bada gjorde vi ändå. Dock blev det inte så mycket havsbad för min del då jag har en dendens att börja svida efterråt trotts att jag sköljer av mig. Maten har varit god. Det bjöds på massvis av tomater, apelsiner (riktigt sura och goda) och melon. Även nutella, för söt grädde och miljontals bakelser, som jag faktiskt höll mig ifrån, minus nutellan. Turkarna var ju sådär, men det visste vi ju sen tidigare. Det var bara berätta att man hette Bella Cullen och se frågande ut när de frågade om facebook. Vad är det för sida liksom? Never heard of it.. 

Hotellet var fint, vårt hotellrum låg faktiskt bra till då vi slapp höra nattklubbar på nätterna och barnskrik på morrnarna(jättekonstigt ord förresten..). Utanför balkongen hade vi ett gigantiskt apelsinträd och vi såg hela tiden vem som kom och gick, och dom såg inte oss. Vi var också de ända svenskarna på hotellet, både kul och tråkigt. Tråkigt på det sättet att jag var tvungen att prata franska med alla. Je m'appelle, je m'appelle, ca va très bien blabla.. Och kul på det sättet att vi kunde prata skit om alla eftersom ingen fattade någonting.

Nu känner jag att det är dags för mig att hoppa in i duschen, sista dagen som etta kallar på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0