STUDENTEN 2010













SP07E (vi är ju också e:are så detta är väl klassen man sett mest "upp till") hade denna fina planch. 53 IG.. Vi är alltså på god väg med våra 52. Ni borde vara stolta.


Jahopp. Idag var det alltså studenten som gällde för stagg. Även om jag inte kände någon som gick ut och kände mig lite töntig som stod sär och skrek åt ingen så är jag faktiskt himlans ledsen nu. Tänk att vi inte kommer vara yngst längre, tänk att alla snygga (för de är många, det måste de flesta hålla med om) treor, tjejer som killar, inte kommer vara på stagg i höst. Tänk att det bara kommer vara en massa tråkiga 92or kvar. Uscha..

Men nu ska vi inte hänga läpp, jag har haft en trevlig dag på stan idag med sanna och jag har haft både glädjetårar i ögonen och leenden på läpparna. Underbart att se folk så glada! Så grattis alla som tog studenten idag!

Medan mamma är i duschen ska jag se om det går att lägga upp lite bilder från Turkiet. Vi får hoppas det går. Imorrn är förövrigt sista skoldagen som etta på stagg. Sista dagen som yngst. Blandade känslor, mycket blandade känslor. Ciao!



Kommentarer
Postat av: filippa

haha, under dessa 2 återstående år kommer vi nog slå dedär 53 ig utan några större problem..

dock gillade jag ;PppppPp skylten riktigt mycket!

2010-06-16 @ 22:25:11
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0