*GLÄDJESKRIK*

Åh ni kan verkligen inte fatta hur underbart, fantastiskt glad jag är just nu! Trots att vädret inte alls är likt datumet tionde juni så hoppar jag bokstavligt omkring här och dansar! Dagen har varit så perfekt! Det började med en ganska chill idrottslektion där jag fick reda på mitt betyg och det låg på VG nu, hon tyckte dock att jag skulle satsa på MVG och komma lite oftare på lektionerna. Sen hade vi musik, satt och plinkade lite på pianot medan vi hade betygsamtal och utvärdering. Jag kom ut till läraren, satte mig. Hon sa att vi inte behövde säga något för jag var ett solklart MVGfall, så jag fick gå igen! Sen fick vi gott och blandat i skolan vilket betydde pommes och kycklingringar, mums! Satt och pratade aslänge med joi om ALLT! Efter det hade vi mentorstid och lite roligt snack med våra mentorer och efter det svenska.

Mitt under svenskalektionen ropade någon i kåren ut i högtalarna om resultatet på staggjakten. VI fucking VANN!

Händelsen
I högtalaren: Jaha, då har vi äntligen fått fram resultatet från staggjakten och vinnarna är Beata ..
Vi: Nee ..
I högtalaren: .. Madeleine ..
Vi: Nee ..
I högtalaren: .. Joanna ..
Vi: JO ..
I högtalaren: .. Tove & Erika!
Vi: JOO! Det är vi! Ahh!

Sen skrattade vi hela vägen ner till kåren där vi fick varsin svart tröja med texten "JAG VANN STAGGJAKTEN 2010". Herregud vad härligt! Sen när vi kom tillbaka från kåren fick vi tillbaka rapporterna som jag också fick MVG på! Efter skolan gick jag hem med Beata och pratade om allt möjligt. Nu ska vi snart (som om inte jag är tillräckligt glad) äta tacos och sedan sparka boll i bäckebo!

THIS IS MY DAY, MY FRIENDS!
Update 1: Plus att jag vill tillägga att jag fick VG i franska!
Update 2: Plus att jag är ledigs imorrn!



Kommentarer
Postat av: angie

VG i franska, GRATTIS!!! Det är en riktig bedrift!

2010-06-10 @ 23:50:54
Postat av: joanna

det där var mig en riktigt härlig dag!:D

2010-06-21 @ 13:14:32
URL: http://forsbyochmedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0