ACID

Nej nu har jag gett upp skolan. Orkar inte med pressen längre! Vad är det för övernaturligt liv man lever egentligen när man blir ledsen för VG? Hur som helst lämnar jag därför kemi slutprovet åt ödet. Man kan inte göra mer än sitt bästa liksom.
 
För övrigt fastnade jag framför tvn igår och såg två riktigt bra dokumentärer. Den jag tyckte bäst om handlade om en 24 år gammal söt tjej, fotomodell och programledare. Hon hade om jag förstod det rätt varit tillsammans med en kille som hon sedan ville göra slut med. Pojkvännen hade i sin tur anlitat någon snubbe som gick fram till flickvännen och hällde en kopp med syra i hela hennes ansikte. Tror ni att hon fortfarande är fotomodell? Hela hennes ansikte blev som ett stort köttsår av brännskadorna och det värsta av allt är att det här är tydligen är väldigt vanligt framför allt i Asien kring Indonesien. Anledningen till att killar alltså häller syra över tjejer är oftast av ilska för att hon inte vill ha honom eller av avundsjuka på ett eller annat sätt. På så sätt förstörs därför hela deras utseende och målet är att dom inte ska kunna skaffa någon annan kille. Hur sjukt är inte det på en skala ett till tio? 
 
vwac
 

Kommentarer
Postat av: annisen

det är verkligen sjukt om man gråter för ett VG!

2010-06-02 @ 09:18:39
Postat av: Tinna

Det är verkligen "synd" att det finns länder som behandlar sina kvinnor så, och man gräver ner kvinnorna från midjan och uppåt, sen stenar man dem till döds för ingenting. T o m deras barn hjälper till att stena sina mammor. Hjärntvättning på hög nivå och helt oacceptabelt !!!!!!

Bra att du ser lite "vettigt" påTV oxå....:-)



2010-06-02 @ 13:43:57
Postat av: ellen

Välkommen till natur! Jo det är helt sjukt. Haha för övrigt tinna, vad är det för fördomar?.. jag brukar väl se vettigt på tv i vanliga fall också?:)

2010-06-02 @ 18:21:13
URL: http://tovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0