SUSHI

God morgon ,eller godmiddag kanske snarare för oss som har varit vakna sen halv åtta imorse. Jag springer runt här hemma nu och fixar lite inför kvällen. Min kära bloggkompanjon och jag har hyrt en lokal och tänkte fira sommaren frammåt kvällen. Eller borde jag säga "sommaren". Vi har inte vädergudarna med oss, men det är struntsamma. Vi får väl hoppas på en kul kväll i alla fall. 
 
Wooops nu ligger jag efter i tidsschemat igen. Ska vara nere på stan om tio minuter för att spräcka sushi oskulden med min kära vänner. Har aldrig förståt mig på njutningen med rå fisk? Men nu jäklar ska jag leva upp till den här blogg rollen och sluka lite firrar. Ha en bra dag gott folk ♥
gef
Ja det ser ju "jättegott" ut i alla fall..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0