STRESSS

Hejhallihallå inser att jag inte kan skriva speciellt mycket då jag måste fixa fixa fixa. Inför imorrn, staggjakten + bistro, yey. Ska bli jättekul men det känns lite som att vi är ute i sista minuten haha. Nu stressar jag runt här hemma och packar, jobbigt att bo på två ställen asså. Måste ringa Joanna. Carro måste ringa mig. Stressss. Aja men jag har liksom inte ens berättat hur turkiet va, shit. Jag skriver om det i helgen, och lägger upp bilder. Promise! Kan skriva ötre rader om sex and the city, bra film helt ok. Kanske inte riktigt min typ av film pga av min dålig humor. Men Samantha är härlig, kläderna är överdrivet snygga. Uscha detta blev verkligen itne ett bra inlägg. Fan vad stressigt allt är haha. Carro har fortfarande inte ringt. ...

Okej fan, detta blev ju toppen typ. Men lovar jag skriver mer när jag hinner haha. Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0