SOMMARLOV

..och jag tror att jag är ensam om att inte skutta av glädje och sommarkänslor. Min släkt och mina vänner har övergivit mig för att ge sig ut i det "jättehärliga sommarvädret". Seriöst, det var inte ens sol nu när vi äntligen är framme vid skolavslutningen och jag var till och med tvungen att ta på mig ett par strumpbyxor imorse för att slippa frysa. Inte kul alls och dessutom mindre roligt när min mamma upptäckte att det var maskor lite överallt på dom och tvingade mig pedant som hon är att vänta medan hon var inne på change och köpte nya. Jättesnällt värkligen på alla vis, MEN jag kan inte ha storlek XXXXXS som jag är övertygad om att det är i dom jag efter 45 minuter lyckats få på mig! Och jag har bokstavligt talat sjukt tight ass nu(hehe). Och nej.. jag tänker inte lägga ut en bild på det. Så roligt ska vi inte ha det!
 
Nej men nu blir jag deprimerad. Vi har sommarlov och alla hoppar runt i extas. Borde kanske göra detsamma istället för att sitta inne och skriva om mitt tighta ass. Jo så får det bli. Nu kör vi.. SOOOOOOOOMMMARLOV CHALALALALA ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0