PEPPDEPP

Humöret väger lite mellan pepp och depp känns det som.Dagen har varit.. blandad? Började morgonen med ett slutprov i kemi på fyra timmar som gick rent åt skogen. Kan kyssa MVG farväl och välkomna VG. Dock bryr jag mig inte om det där längre så det känns bra trots allt. Annars då? MVG i psykologi och spanska prov imorgon.. livet rullar på. Om en vecka är allt över och då smäller det vill jag lova med studenter och firande följt av ett hejdundrandes sommarlov.
Känner mig lite smålycklig idag också. Dels över vädret♥ men också för att jag fick hem ett brev. Inte ofta man får brev liksom! Hehe nej men i brevet stod det i alla fall att jag fått sommarjobb. Så tre veckor i början av sommarlovet ska jag ägna åt uteservering på krusenstiernska, och det känns riktigt bra faktiskt. Dock lär jag behöva extraknäcka lite i vilket fall för att överleva sommaren. Men det löser sig. Nu ska jag ignorera spanskan tills vidare, ta en lååång dusch och sjunka ner i en nybäddad säng! Det känns riktigt skönt att inte vara ute ikväll måste jag medge. Skulle jobbat på bistro ikväll egentligen men jag kände att mina krafter inte räckte till. Staggjakten kan kiss my ass ♥
DEPP it is
GRW
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0