MORGONPIGG? njaee

Åh jag vill bara kasta ner min hund för balkongen just nu, så har byggarbetarna tagit bort min balkong :P:P;PPP;P:P;PP
Nej så brutal ska jag inte vara men jag har seriöst varit vaken nu sen kvart över sju/halv åtta enbart för att min hund ville gosa! KVART ÖVER SJU.. jätteroligt för någon som mig med universums bästa morgonhumör (snyft). Inte går det att somna om heller på grund av solen som steker på som bara den utanför.
 
*tjiiing-(lampa tänds över huvudet)* ..om man skulle ta och vända detta till sin fördel. Jag är uppe med tuppen MEN solen skiner! Hehe det var ju förstås ett helt annat sätt att se på saken.
Nu ska jag banne mig gå ner och rensa kylskåpet för årets första och största picknikfrukost ute i solen. Om jag inte minns fel storhandlade familjen igår kväll, aaah underbart! Ha en fortsatt skön tupplur slöfockar. Nu ska jag ut och ta vara på varenda sekund av sommaren :) bye
 rheg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0