MIDSOMMAR

Nu måste jag skynda mig som fan, hjärnan känns helt boomshackalacka för jag har ganska mycket att göra på kort tid. Tänkte först önska er en trevlig midsommar. Ska själv upp och jobba imorrn så jag känner mig inte helt pepp. Men det ska vi försöka ändra på! Ska ut till Pernilla i fotbollslaget och mysa där hela kvällen, äta, leka och bada med mera. Men nu ska jag ducsha, fixa och packa innan jag sticket bort till sanna.

Livet förövrigt rullar på, kommit hem till soluppgången två dagar i rad och dagarna har spenderats på långviken med mycket sol och prat. Jag mår bra när jag är ledig. Nu måste jag verkligen duscha, men som sagt ha en riktigt bra midsommar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0