MERCI

Nu har jag bråttom bråttom igen. Ska snart vidare till angi som fyllde år igår. Grattis såhär lite i efterskott ♥

Ville bara framföra lite känsliga åsikter om typ allt. Man får så mycket tänkt när man är på jobbet när man diskar, städar och stryker. Alltså när jag inte säljer någon glass. Jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som har så fina vänner. Jag tänker på hur bra det är att jag har en sådan kanonhärligt underbar familj. Att jag har ett jobb (mest en tanke jag intalar mig själv så jag inte ska säga upp mig) och att mitt liv faktiskt är bra. Det blir oftast ganska känsligt till sist och jag står där med tårar i ögonen när jag känner mig så fruktansvärt ensam i mitt glasshus.

Alltså vill jag bara säga tack. Tack till alla som finns i min närvaro, tack till min älskade familj och mina underbara vänner. Älskar er alla ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger då det !! Fortsätt jobba om det väcker sådana känslor. :-) Love you tooooo//Mamma

2010-06-26 @ 23:36:54
Postat av: joanna

det är bra att du tänker positiva tankar tove!:) vi måste ses snart! <3

2010-06-27 @ 18:21:52
URL: http://forsbyochmedner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns nog nästan inget så gott som glass. :P

2010-06-28 @ 01:58:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0