JUST AN OTHER DAY

nojaoönfeta4thWRAQEafas<afd ..ungefär så man känner efter att ha lagt ner cirkus tjugo minuter på ett inlägg här och sedan går allt upp i rök. I alla fall det jag vill få sagt var att jag börjar bli lite småtrött på bloggandet, så jag tar mig lite pauser emellanåt. Men nu är jag tillbaka på banan tills vidare. Bortsett från att det är ganska mycket att göra för tillfället. Bland annat ska jag befinna mig på skolan om en timme för att skriva kemiprov. Eller vänta, var det inte sommarlov? guess not.. ska bli riktigt skönt dock att få det gjort. Efter det ska jag bara hem snabbt och sedan vidare till jobbet som satte igång igår och faktiskt var över förväntan.
 
Nej men om man skulle ta och kolla igenom provet en gång innan skolan.. det kan ju vara en fördel att veta vad det är jag ska skriva om. Skjut mig! Skriver något mer när jag får lust och ork.
ted
P.S Emma fyllde år i lördags! Grattis min pingla, hoppas du hade en superduperfödelsedag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0