CARPE FUCKING DIEM

Nu orkar jag verkligen inte mer. Psykologin går ju skitbra, verkligen. Jag mår banan. Förstår inte varför jag ens lägger ner så mycket tid på detta. Jag borde vara ute och leva livet. Fånga dagen. Och istället sitter jag inne och lyssnar på river flows in you. Den är så .. Äsch, ingen idé att försöka förklara för er odödliga. Jag har en kompositörs öron förstår ni. Men trots denna jävla skitdagen ser jag nog ett slut. En liten ljus prick som kommer närmre och närmre. S-O-M-M-A-R-L-O-V. Men innan dess ska jag bara bli klar med psykologin, labbrapporten, engelskaspeechet och franskan. & sen poff! Ett dammoln av böcker som bokstavligen ska sprängas in på biblioteket. Poff, poff, poff, poff och POFF för matteboken, en extra hård smäll, yesbox! & pang pang i huvudet på mig själv snart om jag inte gör klart detta arbete typ NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0