290610

Försökte mig på ett litet inlägg från sannas iphone men det gick inte så värst bra. Kom till rubriken innan jag fick ett litet utbrott. Men nu sitter jag iaf vid min kära dator istället och det funkar mucho better! Idag har det varit stranden som stått på schemat. Sanna väckte mig klockan halv tio (som alla andra dagar denna och förra veckan hehe) och jag hoppade i bikini och följde med henne och Oskar ner till Långviken. Fy satan vilket härligt väder vi har fått! Blir så lycklig av att bara njuta och inte behva tänka på kläder för väder.  

Nu ska jag iaf hoppa i kläderna och sticka ner till Krögers för att jobba med Elin på musikkvällen. Calle Kristiansson (tvåa i idol) kommer och sjunger och vi hoppas på att många är sugna på glass! Ha en fortsatt trevlig dag/kväll så hörs vi förmodligen inte mer förrens imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0