VARFÖR

Im back on track.. sådär en vecka i efterhand. Livet har varit lite körigt på sistonde. Varför är det alltid så att periodvis har man absolut noll och ingenting att göra, och andra dagar kommer roliga saker och erbjudanden på löpande bland så att det istället blir svårt att välja? Jag har haft fullt upp denna veckan med kusinbesök, jobb, vännerna, stadsbesök, volleyboll, bad, grillning och sena kvällar med härligt folk. Inte för att jag klagar, men man känner sig taskig när man hela tiden måste prioritera bort något.
   
Nu är det iallafall tvärtom. Fredag eftermiddag och jag ligger orubbad i min säng. Tänker inte röra mig ur fläcken på hela dagen och då kastar jag framförallt en arg blick utanför fönstret. Varför blir det regn och pissväder när jag precis tar semester, när min kusin har åkt hem, när mina kompisar jobbar eller är bortresta och när allt bara känns deppigt?
  
Nej nu ska jag ta och rycka upp mig och skriva en packningslista inför emmaboda på onsdag. Det börjar närma sig nu och fjärilarna i magen går i extas. Mest på grund av att alla är omgivningen är så galet pepp! Så jag hoppas verkligen på fyra minnesvärda och helknasiga dagar nu.. UTAN REGN! tack på förhand vädergudarna. Nu stämplar jag ut. Ciao ♥
 
 
(PPPPPPPPPPAAAAAAAAAUUUUUUUUSE..)
 

 

Kommentarer
Postat av: haha

varför - why



-But why?

-You know whyy!!

2010-07-23 @ 23:16:10
Postat av: beata

det är rätt ellen! PEPPA :D

2010-07-24 @ 10:55:03
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0