TENT

Tjeeeena. Pigga och glada? inte jag iallafall. Jag tror jag låg sömnlös till halvfyra! Någon mer än jag som har olidlig växtvärk emellanåt. Eller det var ett bra tag sen nu, dessutom funderar jag på om man inte borde ha slutat växa vid det här laget? Hm knepigt.
 
Igår kände jag dock att jag hade en riktig duktig-dag. Jag började med att jobba i fyra timmar. Därefter drog emma och jag ner till malkars för ett träningspass. Halv sju åkte jag hem och slängde i mig lite tacos, bytte om och sprang sedan ner till långviken där Angelica, hennes bror, hans kompis och jag körde på kvällsbad. Sedan gick vi hem till dom för att angelica och jag skulle testa resa ett tält på egen hand för första gången i livet. Det gick förvånansvärt bra faktiskt. Så nu lär det bara bli en baggis i emmaboda osv. 
 
Efter det åkte jag hem, bytte om igen och gav mig ut på en löparunda. Tror att jag sprang runt i två timmar innan jag kom hem halv tolv. Men det var faktiskt riktigt skönt att bara springa runt lite överallt med musik i örnen och slippa tänka på allt. Inte för att det finns så mycket att tänka på just nu i sommar,toppenväder,lugna dagar och fina vänner! Eller vad fan hände med vädret förresten? Vem sa att det var okej med mulet?
Nej nu känner jag att jag fick ihop en uppsatts trots allt. Och jag som försöker bli bättre på att korta ner dom. Nu ska jag i alla fall ner och söka igenom kylskåpet efter lite lunch innan det är dags för näst, näst, näst sista dagen på jobbet! aaaaah ♥
 
Något i den här stilen hade vi väl tänkt oss..kanske inte riktigt
 


Kommentarer
Postat av: beata

YEAH. då e det ni som står fr tältresningen, great :D

2010-07-09 @ 08:09:27
URL: http://beatastarkner.blogg.se/
Postat av: ellen

Haha det kan du lita på. Man är väl rutinerad kampare så att säga :) hur har du det nere i mellanöstern förresten?

2010-07-09 @ 11:28:18
URL: http://tovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0