6/7

Såååååååhär trött är jag för tillfället på min mammas tjat idag. Städa ditt rum, plocka ur diskmaskinen, bädda din säng, gå ut med tomas, rensa ur din garderob, duka, passa tider, torka ur ditt sminkskåp, du är naiv och tänker bara på dig själv, du vet inte ens hur man plockar ur en diskmaskin, du spenderar för lite tid åt din familj! Jag menar tar det någonsin slut?
Förmodligen inte. Det kanske är dags att bevisa för henne vilken ängelunge jag egentligen är (hihi). Hade tänkt gå ut och måla klart planket snart med lite musik i öronen för att rensa tankarna. Kan dessutom vara ganska skönt att få det överstökat.
Nehe time to go. Ha en trevlig kväll nu peoples ♥
Man känner sig för övrigt alltid lika välkommen hemma hos mormor, hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0