Ain't no sunshine when she's gone

Jag vet att jag är kass på att skriva, men jag orkar inte göra något åt det heller. Kom precis in efter ha stått ute i hettan i 4 timmar och målat om planket. Dresscode: pappas gamla målarhängslen. Termometern står på cirkus 26 grader och jag svettas som en gris. Detta hade varit en perfekt dag på stranden, men vad gör man inte för lite pengar. Jag får ta igen det ikväll istället då Angelica jag och Anna(som äntligen är hemkommen) hade tänkt sätta oss på stranden nere vid långviken, göra upp en brasa, äta/dricka gott och snacka igenom allt roligt som händer framöver, underbart!
 
Nehe om man skulle ta och lägga sig en halvtimme ute i solen medan pappa grillar klart köttet. Har inte hunnit med det alls i sommar än pga allt jobb, men nästa vecka och framåt kör vi.. då finns inga hämningar!
 
gnb
Och innan jag glömmer, för er som inte sett Eclipse.. se den! Jag tyckte ettan var dryg, tvåan något bättre och trean kanon. Helt klart bästa på länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0