LILL-LÖRDAG

Mamma har precis hoppat in i taxin som ska ta henne till stationen där hon ska ta ett tåg till Köpenhamn osv osv.. Hon ska iaf till Norge i en vecka och jag sitter här och lipar. Vet inte bara om det är för att hon har stuckit, den kan också vara att jag sovit i sirkus två och en halv timme. Eller att jag vet att jag ska jobba idag i typ tolv timmar. Förmodligen en mix. Dock känner jag mig ensammast i världen. Pappa är nämligen också iväg och likaså Helena och Mollsan. Tillochmed mina grannar är bortresta, helt sjukt. Alltså har jag två hus/lägenhet helt tomma, & bara lilla jag. DÅ är man fan ensam. Yä, härligt pepptalk man fick igång här..

Menmen, kvällen hos bröderna westman var kul så länge den varade och jag kan bara buga och bocka. Tog dock inte ett enda kort då jag glömde kameran men jag ska nog försöka luska fram några. Nej vet ni? Nu ska jag ta och kolla på en film, det var så himla länge sen. Äta melon ska jag göra också. Och vad fan ska hon i Köpenhamn och göra när hon skulle till Norge.. Äh, får klura ut det. Peace out.


Kommentarer
Postat av: beata

TOOOOOOOOOOOOOOVE :D jag saknar dig!

2010-07-22 @ 16:42:40
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0