IN THE SUMMERTIME, WHERE THE WEATHER IS HOT



Godmorgon på er! Ännu en härligt fin dag här i Kalmar men istället för att sola och bada ska jag in till krögers och jobba i hela tolv (!!) timmar. Musikkväll ikväll och det är Lars-Kristers som spelar hehe. Be there! Mamma och jag tar förmodligen vårt pick och pack & drar till sommarstugan imorrn, nu när solen äntligen tittar fram. Men vi får se hur det blir. Fotbollen har tagit ett uppehåll och vi börjar inte kicka runt förrän den fjärde augusti.. Skönt tycker vissa men jag vill träna vidare.

Igår var jag iaf på stranden med joanna, har inte träffats på jättelänge. Men nu har vi pratat igenom allt som hänt de senaste veckorna så vi är åter igen uppdaterade. Riktigt trevligt! På kvällen blev det ju somsagt eclipse & herregud så jävla braa! Helt amazing! Lite annorlunda jämfört med twilight och new moon. Det enda dåliga med filmen var nog att tjejen som spelade Victoria i ettan & tvåan var utbytt.. Det är verkligen sånt som jag kan störa mig på. Annars var det förvånansvärt mycket humor, lite "tillbaka-i-tiden-berättelser" och även massa hångel och figths. Filmen höll faktiskt samma takt som den underbara boken då bella inte lät som en kåt knarkare utan sjuktligt bra och normal, edward blev filmad i ett speciellt ljus och blev snygg & jacob gick runt utan tröja större delar av filmen. Så ni måste verkligen se den!

Efter bion tog jag och ellen en glass på donken (10 kronor för en mc flurry liksom!) och sedan begav vi oss mot långviken för lite grillning. Richie sticker iväg och då fick vi tillfälle att mysa, grilla mashmallows och mysa lite till. Dock luktar allt rök nu..


Jag och carro i eldens sken ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0