STRESS

Hallå bloggen. Jag tror aldrig jag har haft såhär mycket att göra på en och samma dag. Helt sanslöst! Jag som är världens mest vimsiga människa har tagit mig friheten att sätta mig och skriva en packningslista samt en "att göra" lista nu inför Emmaboda imorgon, och jag skömtar inte när jag säger att jag är upp i 13 A4 papper nu.. fram OCH baksida! Herregud. Jag fattar inte ens varför jag sitter och skriver här på bloggen när allt är så ihopkört. Kände kanske att jag behövde en andningspause! Men nu är den slut. Det lär antagligen bli en hel del bloggtorka här ett tag framåt. Eller nja jag skriver något om det ikväll istället om jag hinner. Måste iväg nu! Byebye
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0