SEMESTER

ÄNTLIGEN har jag också sommarlov. Jag hade sista arbetsdagen igår, så nu var man något rikare och så blek man bara kan bli. Hehe hade tänkt ändra på det idag genom att göra beachen sällskap men vad har vi för väder egentligen? Åker ner iallafall och ber en bön för att alla molnen blåser bort illa kvickt. Dessutom har vi haft alla kusinerna sovande här hemma inatt och jag hörde precis här att dom också ville hänga på så det lär ju bli bad för hela slanten istället. Hehe, jag..badkruka? neeee skulle inte tro det! Tänkte ta tian när jag ändå är igång.
 
För övrigt har jag precis fått liv i min kamera som jag hela tiden skyllt på att jag inte har någon laddare till. Så ligger den mitt framför ögonen. Så nu blir det hur som helst much more pictures förhoppningsvis. Som jag av erfarenhet vet är roligare. Men nu stämplar jag ut. Ha en finfin dag peoples ♥
 
Är jag ensam om att ha bollat med tanken på hur stor chansen är att man är adopterad? Lämna datorn utan uppsikt i två minuter här hemma och du har sedan 3000 bilder i stil med denna ovan.. charmigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0