FUNNY-BUNNY

Jag sammanfattar min dag med ordet kul.
Kul att jag vaknade av åskknallar klockan halv åtta. Ännu mer kul att det hade bildats vattenpöl vid mitt fönster och att jag klev i den när jag skulle stänga igen fönstret. Kul att mamma för en gångs skull kom före beräknad tid så att jag inte hann fixa mig. Kul att jag glömde jobbskorna och fick jobba i converse. Kul att det har spöregnat heela tiden som jag jobbat idag. Kul att jag blev dyngsur. Kul att jag har halkat ett x antal gånger framför en fullsatt uteservering pga av att converse är så fucking hala. Kul att jag spillde kokhett te-vatten på händerna när jag halvt ramlade i trappan på uteserveringen. Kul att alla som satt där såg detta. Kul att min chef såg mig "fälla en tår" och förmodligen tycka jag var dum i huvudet. Kul att jag HATAR åska om jag inte är hemma. Kul att dumleglassen är slut. Kul att det blev uppehåll preciiis när jag satt på bussen och att det började regna igen när jag hoppade av. Kul att vi inte kunde grilla idag pga regnet. Kul att min fanta var sjukt avslagen. Kul att datorn inte vill sammarbeta med mig och vägrar lägga upp bilder. Kul att min 4åriga lillasyster skriker. Kul att hon har suttit på toan och knipit i fem minuter för att hon vill ha rätt om att hon inte är kissnödig. Kul att ellen skulle ringa för två och en halv timme sen och fortfarande inte har gjort det. Kul att sis nu störtlipar för att hon kissade. Kul att jag inte har något paraply.

Ganska enformigt, & kul. Sen var det inte det ;pPpPPPppP


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul dag:-))))

Puss puss

2010-07-17 @ 20:44:43
Postat av: Anonym

2010-07-17 @ 20:45:09
Postat av: joanna

haha, du är för rolig du:D<3

2010-07-20 @ 17:25:58
URL: http://forsbyochmedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0