00:14

Nu tror jag snart att jag tappar fötterna. Har så himlans ont att jag inte ens kan stödja med dom i golvet nu när jag skriver. Kom nyss hem från jobbet där jag har stått sen elva i morse, alltså nästan 12 timmars arbete wiie. Men ganska härliga är dessa musikkvällar med sjukt mycket folk, som idag när Larzzzz-Kristerzzzz spelade. Förstår deras namn förresten, om man nu är ett dansband så blir det ju såå mycket coolare att stava med z ist för s.

Anyway, nu måste jag faktiskt sova för jag ska upp ruskigt tidigt imorrn då det bär av mot landet! Ska bli så sjukt skönt med lite avslappning och att träffa mormor & morfar såklart! Kommer hem på söndag och på måndag bär det av mot göteborg, mysigt mysigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0