KÄNSLIGA LÄSARE BÖR TITTA BORT

Inte okej. INTE OKEJ!

Först vill jag säga.
God, I curse the day you were born.

För det andra vill jag strypa någon. Carola. Den jävla påfågeln som hoppar omkring i sin musikvideo Fångad av en stormvind och ser helt lyrisk fucking glad ut! I en ful ullväst som min gammelfarfars far förmodligen hade på sig på julafton i kyrkan. I sin fula hårfönade 80-talsfrilla med två dansande bögar i bakrunden ser hon glad ut! Död åt dig Carola, död. Jag har varit fångad I en storvind. Vad sa du nu då? :o

Jag har idag upplevt en storm. Inte kul någonstans.
Min färd hem (ca 1,5 kilometer) tog mig 70 minuter. 70 JÄVLA MINUTER!! Det är fan inte okej. Jag har snö överallt. Mitt hår har duschats, mitt fejs ska vi inte ens prata om. Här snackar vi GOTH. Jag har eyeliner från pannen till kinden. Min luva på jackan är uttöjd. Snö har forsat in i jackan och smält och liksom lagt sig som en pöl i bhn. Min lår är illröda, det sticker något fruktansvärt i dom. Jag har fan ingen känsel i mina tår.

Såklart har jag motvind(storm) HEELA vägen hem från skolan. Min cykel halkar, jag halkar. Min vante blåste iväg åt helvete. Jag försöker hitta ett bra ställe att cykal på. Slutar med att det blir pannkaka av allt. En platt jävla pannkaka. Jag kör ut på vägen. En enkelriktad väg med två filer! Jag kör i bilspåren. En bil kommer bakom mig och tutar. Den tutar. Jag skriker att "Ni behöver väl förhelvete inte hela vägen!" Bilen tutar. Jag ramlar i kampen om att hålla mig kvar på cykeln, i stormen, och samtidigt försöka köra i snödrivor så att bilen får hela vägen för sig själv. Bilen kör oooerhört sakta brevid mig enbart (jag svär) för att reta upp mig. Därav jag skriker: "Jävla biljävel!!" Ramlar. Kommer närme huset. Stormen blir starkare. Jag för svär högt för att vi bor vid havet. Jag blev en levande snögubbe. Som snömannen i monsters inc. Utan glass. Fyfan! Vilket jävla väder. Och vi som sitter och beställer H&Ms nya bikini och längtar till sommaren. Shore liksom, keep on dreaming dickheads.

Någonstans under färden börjar jag iaf att lipa. Jag vet, en liten jävla pussy är vad jag är. Mamma ringer och ber mig köpa citron. Jag vill kasta en gul jävla citron på henne. Tåget kommer precis när jag fått upp farten och jag tvingas stanna. Jag vill kasta mig framför tåget. Cykeln börjar röra på sig, åt fel håll. Den vill tillbaka till skolan. Jag får ta i för att inte ramla och för att cykeln ska stå still. Tanten brevid kommenterar: "Ja gud vilket väder vi har idag. Tänk på oss gamlingar som knappt kan gå i vanliga fall". Jag säger "jaa, jag förstår dig.." tänker: "Tantjävel, gå inte ut då! Jag kör ner dig i snön framför tåget om du så mycket som yttrar dig igen!!" Jävla tåg, tant, bil, snö, cykel, väder, storm. Jävla allt.

Så nu sitter jag här hemma och fryser, skrattar åt hur fucked up världen är och hungrar ihjäl. Tycker synd om ALLA som har behövt trotsa vädret idag, i motvind, med snö överallt. Ska väl ta och läsa hundra sidor i en bok tills imorrn. Världens roligaste bok om en man utan öde. Som har en gul jävla stjärna på armen och som måste sälja sin brädaffär och arbeta i ett läger. 100 sidor, med minimal text. Tills imorrn. Livet leker. Eller .. skjut mig?

NEJ, jag ska sätta på pianomusik så jag inte mördar mina grannar som har tävling där uppe. Hoppar högst vinner. Pianomusik lugnar ner mig. Ni vet, inhale exhale.

Ni får iaf inte min namnbild med hjärta idag. Ni får fan ingenting förutom ",tove"

Så ..
,tove

Och jag vill bara säga till er att denna text går inte att skriva i mildare tappning, jag har verkligen vrakat ur mitt fina vokabulär. Verkligen. 


Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHA du är för jävla söt tove , jag lider med dig !

2010-01-27 @ 22:48:37
Postat av: beata

HAHAHAHAH! fan vad jag tycker om dig :D

2010-01-28 @ 16:20:14
URL: http://beatastarkner.blogg.se/
Postat av: joanna

du e fan för rolig tove!! hahaha:D

2010-01-28 @ 16:42:31
URL: http://forsbyochmedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0