Skidkläder, CHECK

Då var det söndag och jag är för en gång skull riktigt utvilad och inte alls på lika dåligt humör som jag brukar vara på söndagar. Kanske har lite med att göra att jag sovit i 14 timmar i natt . Lite väl avslappnad helg kan jag tycka men det måste man ju också få ha ibland!
 
Har iallafall hunnit med en del idag.Kom precis hem från staden där jag och pappa har varit och inhandlat allt inför åre resan på sportlovet så nu känns allt riktigt skönt. Speciellt med tanke på att vi knappt har något plugg alls ett tag framåt heller.
Längtar till åre som in i sjutton och idag är det exakt 3 veckor kvar:) Dock känner jag mig lite orolig över hela säkerhetsbiten. Haha det hade varit så typiskt mig att bryta benet första dagen, så jag tar med mig patientbrickan för att vara på den säkra sidan.
 
gcfhv
xfdcg
Två suddiga bilder sen en av mina tidigare skidresor. Förstår ni nu varför jag har anledning till att vara orolig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0