TRÖTTSAMT

Har inte haft så mycket tid över åt bloggen varken igår eller idag, men imorgon blir det andra bullar då allt plugg för ett tag framåt är över:) Känns attans skönt måste jag säga. Nu vänder det!
  
Eftersom jag inte haft tid till bloggen har jag inte heller haft tid till allt på tv som jag velat se. Missade paradise hotel igår och såg bara en snutt av avsnitten idag. Dock ångrar jag att jag kollade för jag instämmer med herr Larsson och säger att detta får bli sista avsnittet någonsin nu när Cimon åkte. Fy bubblan vad surt, han som var den enda riktigt sköna av deltagarna.
  
Släpper iallafall det nu och går och lägger mig för att ta igen några timmar sen gårdags natten som ägnades åt matteplugg. Juste matteprovet idag gick rakt åt pipsvängen det med, SUCK. Tänker sova nu och se fram emot morgondagen istället som förhoppningsvis lär bli riktigt lyckad! Mer om det imorgon, godnatt
  
jhk
bv nm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0