TOODELS

Hur mår ni en blåsig och snöig lördag som denna? Jag mår faktiskt prima ballerina. Förutom att det känns som att någon sitter inne i min mage och försöker komma ut med hjälp av en vass kniv. Det är sjukt obehagligt då jag helt plötsligt inte får luft och får så sjukt ont, scary. Men annars är allt bra. Lite trött också. Gårdagen blev bra. Riktigt bra.

Vi stack ner och bowlade. Förlåter inte mig själv för att jag glömde kameran, ni förstår inte hur arg och ledsen jag var när jag insåg att jag glömt den. Jag kom trea av fyra. Ellen vann. Ni kommer få höra det själva, hehe. Efter en timmes underhållande klotkastning gick Emma, Erika och jag till Mcdonalds och åt. Vi satt där i ca tre timmar, mys. Efter det stack jag hem till Ellen och sen drog vi vidare hem till Angelica. Där var även Anna och vi bastade, snöbadade och snackade goja. Sen blev det filmkväll med Sällskapsresan och Mean girls. Vet inte riktigt när jag somnade men det var någonstans i "Jingle bell rock" och filmen sattes på runt 3. You do the math. 

Somnade alltså på golvet. Angelica har en sjukt skön matta. Dock tyckte jag lite synd om mig när jag vaknade vid fem. Och ingen hade väckt mig. Trodde seriöst att jag brytit nykelbenet.. Försökte använda mig av lite utpridda tidningar och kuddar för att göra det bekvämare, men icke. Gick in till Angelicas säng för att sova klart men uan framgång då hennes brorsa hade tagit hennes madrass.

Vid sju blev jag iaf väckt av resten av familjen hakuna matata och vi gjorde lite frukost och kollade på Björn Gustavssons film "Ett livsverk". & nu sitter jag här. Skriver mer sen för Angelica kom instormande nu. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0