THE TIME TRAVELER'S WIFE

Shit, jag har fällt några tårar nu. Jag vet inte om det beror på att jag är så sjukt överkänslig. Eller om filmen jag nyss såg verkligen var så sorglig.

Jag såg The time traveler's wife. Baserad på boken av Audrey Hiffenegger. Helt underbar. Den handlade om en man som heter Henry (Eric Bana) som kan resa runt i tiden. Men kan aldrig bestämma när, vart eller hur han gör det. Han träffar sin blivande fru Clare (Rachel McAdams) när hon är 6 år ungefär. Och de skapar en enormt fin relation utifrån alla hans resor. Ganska sorgligt slut då jag tyckte att han på något magiskt sätt skulle lösa sina problem, men jag ska inte avslöja för mycket! Himlans bra var den iallafall. Har även gillat de flesta filmer som Rachel McAdams medverkat i, hon är grym! 9,999 av 10. Enbart för att det inte var en komedi hehe ..



Trailer


,tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0