SWEETHEART, READY TO GET OUT OF CONTROL?

Angelica, Ellen och hennes kusin har varit här ikväll. Det blev filmtittande och varm choklad (ananas på burk i Ellens fall, hon har ju "godisförbud"). Det blev Gladiator & Harry Potter-goblet of fire, har helt glömt vad den heter på svenska hehe.. Och för er som gillar Robert Pattinson aka Edward Cullen, om det är någonstans han är snygg, så är det som rollen Cedric Diggory!

Ellen lovade då att hon skulle skriva ett inlägg när hon & Bella (hennes kusin) kom hem eftersom dom slapp hjälpa till med disken. Men jag tvivlar starkt på att hon gör det. Tänkte då istället dra upp en lite nattfundering. (Jag kan inte sova eftersom jag är för pigg.. sovit alldeles för mycket den senaste tiden.) Jo, sitter och kollar reprisen på Victoria's secret fashion show 2009.. Kan inte sluta kolla. Haha okej jag ser hur fel det låter men ska bara berätta detta..


Okej, vi ser denna bild. En snygg outft om jag får säga det själv. Tror att det finns folk som faktiskt skulle kunna bära detta. Minus den genomskinliga balettklänningen kanske.. Och jag tror även att dessa tjejers pojkvänner inte skulle ha något emot denna outfit..

Men ärligt, fan vad kul att locka sin kille med "Jag har köpt lite nya, snygga underkläder från Victoris's secret. Ses ikv" och sen komma in med detta:


Eller varför inte detta?:

Vi har ju alla hör talas om peacocking?(Hjälp gärna till med stvningen på den) Hehe, parningsdans på hög nivå! Plus i kanten för den fina fjärilen på trosorna och fågeln på bhn.

Och sist men inte minst:

Här snackar vi alltså om en jäkla filmstudio på ryggen. Band och filmrullar, you name it!

Ni fattar ju att jag skojar, men nu såhär runt fem över tre på natten har jag verkligen the time of my life! Nåväl, ska väl ge sängen ett försök innan jag börjar gå på högvarv, ciao!

,t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0