Sista natten med kusinvitamin!

Tjenixen, kollade precis som resten av Sveriges befolkning på dom två första avsnitten av Paradise Hotel sen uppehållet. Måste faktiskt erkänna att man saknat det lite och att också jag blivit beroende även om jag inte är den störst desperata beundraren som många andra. Haha fast lite roliga var ju avsnitten idag eller vad säger ni Paradiseloovers?
   
Ja för övrigt har det inte hänt mycket idag. Jag, tove och bella har glidit runt på stan hela dagen och har också sett Sherlock Holmes på bio. Som sagt är man filmnörd så är man! Tyckte iaf att filmen var mycket bra om man nu gillar den typen av mystiska och fartfyllda filmer. Hade tänkt skriva lite längre om filmen men det får vänta. Det är ju sista kvällen jag har min kusin här så det får vi fira med att gå ner och laga till något riktigt gott och sedan bädda ner oss i min ljuuuvliga säng. Love it!
   
Juste tove och jag hade ett litet avtal om att vi skulle ha mindre "Vad jag har gjort idag" diskussioner i bloggen och istället inrikta oss på mer läsvärda saker. Så det får jag väl ta tag i imorgon då, godnatt :)
   
,e
ob

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

sv: Jag an skriva nåt inlägg om det i veckan.. :) ska bara läsa på lite så jag inte skriver nåt . Men det är objektivet och inte nåt filter, jag har bara på uv filter på alla mina objektiv.



kram

2010-01-05 @ 13:37:47
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0