SATURDAY NIGHT FEVER,

Tjenamors!
Kom precis från angelica efter vad jag uppfattat det som en liten halvgalen lördag. Eller det är iallafall intrycket bilderna ger! Egentligen började det bara med att vi skulle köra tjejmiddag och senare mysa till det ordentligt, men efter vi gått lite på hösvarv av någon konstig anledning slutade det snarare med att vi bara hoppade runt och dansade tills det blev morgon. Lite slöseri med energi kan jag tycka eftersom man känner sig som en stelopererad björn idag, men ibland måste man väl endå få busa till det lite kan jag tycka!
  
Annars kommer jag att spendera hela veckan med att sova hos angelica, så det ser vi fram emot. Så vida inte vi får utbrott på varandra och börjar kasta saker hej vilt (som vanligt). Hehe så blir det när båda har starka viljor!
Tänkte hinna skriva om lite annat roligt också men kom på att jag ska åka iväg och vara barnvakt om 20 minuter för resten av kvällen så jag får nog lägga på ett kol nu.
  
fxdgc
fg v
 bn,m
f h
g hj,m
fngcmhvg
xfncghmv
zxbfncg
(Tog lite bilder från toves kamera.. mina kommer så fort jag hittat sladden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0