RUBRIK

Jaha, sitter här hos ellen nu. Har inte så jäkla så kul om jag får säga det. Vill ligga i min säng. Mest för att jag vet att jag måste GÅ hem till mig imorrn, vilket inte är så himla roligt. Men jag har fått min önskan igenom, att kolla på Harry Potter. (& ja, cred till ellen som satte på filmen "helt utan hjälp") Drömde om Jude Law inatt påtal om ingenting.. Han är nog världens mumsigaste! Missade paradise hotell ikväll också, vilket bara gör mig ännu mer irriterad med tanke på att jag vet som åkte ut och allt har twistast till sig men jag har inte fått se det :'( Menmen, får se vad jag tar till mig nu. Sitter nog här till någon börjar klaga på min brist av trevlighet.. 
Nu ska vi tydligen diskutera pojkvänner, ciao!
,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0