PARADISE HOTEL

Catja åkte ut från Paradise Hotel. Felix har ju skrivit sin åsikt så här kommer min.

.....

Ungefär sådär kände jag. Orkade inte bry mig. När hon och Andreas röstat ut sötnosen Peter så ville jag bara att catjafan och idiotandreas skulle ut! Andreas rök, Anneli rök, Rami rök. Jag har alltid hejat på Jackie. Jag har velat att Catja skulle åka sen hon fick ut Peter. Sen nu när hon åkte ut blev jag lite besviken.. Hon var ju en bra person att ha med i programmet. Annars tycker jag att Erika verkar vara den med mest innanför pannbenet. Hon är rak på sak och inte ett dugg blyg gällande någonting. Hon säger sådana klockrena kommentarer hela tiden. Kristoffer är snyggast kvar. Cimon är sjukt snygg, dock lite för feminin. Vill gärna ha hans glasögon. Pontus är härlig. Han skulle passa bra tillsammans med mig och Ellen. Jaga apor och sånt, det gillar vi hehe.

Nu hoppas jag på Cimon & Greta. Men fortfarande har jag mina teorier om att Jackie och Patrick/Kristoffer kommer vinna hela skiten.


Såklart vackrast i huset. Men så himla bitchig..

Så. Nu ska jag sluta att vara en Paradisehotel-tönt. Det är ett underhållande program, that's it. Folk är korkade, super, bråkar och gör ett och annat mer, i tv, gratis. Alltså underhållning på hög nivå. Man fastnar lite för det. Tragiskt nog. Fast Ellen och jag har våra planer för framtiden, kanske ni får se oss där om fem år, vem vet? ;) Nej då skulle mina föräldrar göra mig typ arvslös mm. Men det skulle vara sjukt kul att vara med! Om dom tagit bort kamrorna(hjälp till med stavning..)

,tove

Kommentarer
Postat av: aqve

svar: jasså?:) måste faktiskt erkänna att jag är lite småsugen på att par röda converse och får helt enkelt ignorera att jag är en kortis! :) converse är finfint!

2010-01-19 @ 20:39:50
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0