PÅ BÄTTRINGSVÄGEN

Då var man på bättringsvägen, dock blir det ingen träning ikväll som jag faktiskt var lite sugen på. Men det kommer fler tillfällen! Har legat hemma sjuk i två dagar nu och jag måste säga att det känns riktigt skönt att komma tillbaka till skolan och veta att det bara är två dagar kvar tills det är helg igen.
   
Dock kunde skolan varit roligare. Har pluggat sönder på senaste tiden bara för att lyckas skapligt bra på naturkunskaps provet som var idag. Och självklart kom inte ens det jag pluggat på provet. Men det känns endå som att det gick hyfsat, så jag är nöjd!
  
Annars händer det inte mycket. Jag sitter och kollar igenom lite bloggar och kläder på internet medan jag inväntar maten. Är lagom sugen på lite nya saker nu faktiskt, dock känner jag att det är bättre att spara lite på pengarna och sedan slösa snuskigt mycket senare när det nya kommer in. Kanske valkas det ännu en storstads trip.. vem vet:)
  
Och för oss Paradise hotel töntar måste jag bara få säga min åsikt om att Catja rök igår eftersom alla andra redan gjort det. Att Catja åkte igår var bara usch och fy och blä, på samma gång! Helt jätte seriöst förstod jag inte vad vissa hade emot henne. Hon var definitivt en favorit, och Cimon då. Så nu håller vi tummarna för han och Greta!
   
Plus att jag måste passa på avguda hennes utseende lite. Seriöst, skulle göra det mesta för att få se ut som henne. Tjejen är grymt vacker ! Ett riktigt bra exempel på naturlig skönhet helt enkelt.
  
,e
fxdcg
Favvvvvisarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0