NUDLAR OCH KORV

Jag är lika cool som Carrie i sex and the city. Sitter hemma själv, en torsdag (festdag), med nudlar. För att citera henne:

"New years eve, and a cup of nudels."

Corny att jag kan replikernna i filmen, jag vet. Men jag är somsagt lika cool som henne så det är okej då.

Fick en lapp av mamma gällande maten:

"Ta gärna 2 pkt nudlar, det finns korv i övre frysfacket som du kan ta oxå. Mikra 4-5 min (påupptining). Ät råa i värsta fall."

Asså antingen har hon inget förtroende alls i mitt matlagande, alltså att mikra ett par korvar. Eller så vet hon att jag gillar rå korv. Jag kan inte riktigt bestämma mig. & ja, rå korv. Det är inget jag är stolt över. Men gott är det. Believe it or not! Tror dock inte att rå korv och nudlar passar bra tillsammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0