LISTA 2

..och efter detta kan jag konstatera att:
 
*  Man kan inte alltid ligga på topp.
  
* Hemmakväll med familjen en lördag låter värre än vad det är.
 
* Facebook är bästa metoden för att veta vad som är top notch lixxxom.
  
* Det lönar sig att hjälpa till.
 
* Det finns två grupper av människor, de som fastnar på bild och de som i genomsnitt har ett dugligt kort på sig själv om året. Behöver jag ens nämna vilken grupp jag tillhör?
 
* Godisförbud suger. 
 
* Utan sömn är humöret lika med noll och ingenting.
  
* Man klarar sig inte utan musik.
 
* Tove har ett sjukt sinne för allt musikaliskt.
 
* Mina kvalifikationer för bowling är inte att leka med. 
 
* Att inte känna behovet av att festa och istället bara ta det lugnt ibland och slappa är tipptopp.
 
* Frukt regerar.
 
* Tendensen av att vakna innan solen går upp när man för en gång skull får och kan sova ut är botten.
  
* Man ska inte ha för höga förväntningar.
 
* Impuls grejer är oftast roligast. 
 
* Det är mycket lättare att öka i vikt än att minska.
  
* Man hinner med mycket på en vecka.
 
* Man bör undvika att dricka gul läsk på glasflaska hos Angelica.
 
* Angelica suger på sten sax påse.
 
* Shrek 1 måste ses på svenska.
   
* Sova ligger definitivt på top tio bland de skönaste som finns.
 
* Angelica är ingen movielover och alla citat går henne på nerverna.
 
* Ett liv utan vänner är inget riktigt liv.
 
* Man slutar aldrig förvånas.
 
* Udda är bra.
 
..och där tog punkterna slut. Vågar inte riktigt räkna dom men ser genom en snabb överblick att att jag precis tog priset i misslyckande. Och jag gillar det :)
  
jhk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0