KUSINBESÖK

Söndag.. ja vi vet alla hur urtråkiga dom är. Dock lite roligare idag eftersom jag har mitt charmtroll till kusin på besök. Vi ligger här i min säng och degar och har för andra gången sett Min stora feta grekiska semester. Den blir faktiskt bara bättre och bättre, fast det beror ju helt på vad för filmer man gillar!
Måste iaf rycka upp mig nu eftersom jag ska iväg på fotbollsträning och kommer förmodligen inte hem förrän vid 8 tiden då vi förhoppningsvis ska hem till tovsan. Hörde jag FF? haha nej men vi sköter oss faktiskt Tinna om du läser detta. (Vilket du lär göra)!
   
Ochochoch jag har glömt att berätta om när mamma kom hem med världens sötaste valp för några dagar sen och ville behålla den. Sjukt gullig säger jag bara och Alf skulle den heta som grädden på moset men det blev ju inte riktigt så. Två hundar låter lite väl kanske. Hm har jag redan skrivit om detta? Jaja här är en bild på rasen iaf, herrå
(och bilderna sen nyår är på ingång)
   
,e
DFBVDS
GERA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0