I SAD BRR, IT'S COLD IN HERE

Snö, snö, snö. Nu när man vill att det ska bli vår fort som sjutton så kommer det mer snö.. Det blir kallt, sjukt kallt! Men idag när temperaturen har stigit över nollan, så tyckte min mamma att hon hade rätt att vädra eftersom det är så VARMT ute.

1. Varmt kan defineras på olika sätt. Har man sin tjocka everestjacka på sig så är 5 grader varmt. Sitter man i sitt nattlinne så är det inte lika varmt. Tippar på att det är runt 12 grader i vår lägenhet för tillfället. Men vadå, det är ju VARMT ute!

2. Människans normala temperatur ligger runt 37 grader. Har man högre så har man förmodligen också feber. Har man under så borde man frysa ganska rejält. Min kroppstemperatur ligger nog runt 25 grader. Fast jag behöver ju inte oroa mig eller så. Jag menar, det är ju VARMT!

,t

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

sv: Å Tack så jättemycket :) va roligt att du gillar de

Kram

2010-01-04 @ 12:29:24
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0