FULL RULLE

Hejhopp.. och därmed var jag tillbaka från några dagars paus från bloggandet om man nu vill kalla det för de. Har haft lite smågalna dagar måste jag erkänna med allt från Snöbad och myskväll till utekväll (i detta fucking vädret jag vet) men kul har det varit iallafall. Och bara för att vara värst kan jag upplysa om att toves inlägg om stormen är ingenting mot vad jag var med om i onsdags. Men vad fanken man ska inte klaga, det är ju helg!
  
För övrigt är det fredag eftermiddag, skolan är slut och början på vad som verkar bli en riktigt skön och välbehövlig myshelg är i full gång. Bowlingbanan är bokad till klockan fem ikväll och tjejerna sitter och taggar för full rulle så det ser ut att bli en bra fredag. Käglor ska flyga mina vänner! Får dock återkomma om vad som händer senare efter vi svingat lite klot, men ha en go fredag.
 
jhk
zdxfcg
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0