SE OCH LÄR POJKAR

Halloj, får börja med att ursäkta dålig uppdatering som helt enkelt berott på att jag inte har tid. I för sig verkar inte många ta illa upp av det. Jag läste igenom lite kommentarer nyss där någon tevlig prick skrivit att tove borde dumpa mig och starta egen blogg.. vilket kanske inte riktigt var så snällt.
Okej så här ligger det till. Alla prioriterar olika saker. Tove brinner för allt kring bilder, färger, former och annat i stil med sånt! Hon går sam/media och får tillochmed lektionstid till att ägna sig åt bloggen så jag tycker man får se det lite ifrån båda hållen. Vi startade denna bloggen tillsammans för att båda skulle kunna skriva av sig lite, tråkiga som roliga inlägg. Sen om toves är intressantare så okej men vi kommer inte splittra på oss för det. Tråkigt men sant :)
   
Till roligare saker. Tänkte återigen tipsa lite snabbt om denna grabben. Killen har koll så se och lär pojkar!
 
dxcfgmh
,hj
h,j
cfvhg,
Värt att ta sig en titt? Killen är grym och bara faktumet om att han är lika gammal som oss är också ganska sjukt måste jag säga. Favoriten är ändå understa bilden, like it! Så här har ni lite inspiration pojkar.
  
,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0