SOMMARTIDER HEJHEJ

OJ vad jag blev sugen på sommar nu! Okej att jag sa att vinter,jul och snö var mysigt men hallå.. julen är över och därför borde även vintern och all snö vara det.
Kom hem från skolan nu för ett tag sen djupfryst från topp till tå. Vill någon tala om för mig när det ska sluta snöa. Som sagt det är mysigt men är det inte bara så..2009?:) Tycker iaf att det kan bli vår nu.
  
Första dagen i skolbänken var det idag också, och det kändes väl okej! Bättre än vad jag trott dock var jag sjukt trött efter att ha sovit i 1 timme igår natt på grund av att min elaking till bror och hans huliganer till kompisar hade "pojkarnaskväll" eller borde jag säga natt! Dom satt iaf uppe och skrek och hade sig till fifa hela natten, så jag är så lagom pigg nu. Dessutom tvingar angelica med mig till gymmet!
   
Orkar icke, fast och andra sidan kan det vara ganska bra att träna lite och hålla i nyårslöftet! Beachen 2010 säger jag bara. Måste erkänna att förra sommaren var lite dryg då och då. Men inte denna inte! Nej denna sommaren ska banne mig bli den bästa på länge, hål i hatten!
  
,e
gblu
Är lite sugen på alla sommar & vårkläder nu också måste jag säga. Blä på snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0