KISS THE RAIN

Hej på er. Just för tillfället är jag inte på bra humör. Är inte irriterad eller arg, känner mig bara jäkligt tom. Ensamheten hjälper till ganska mycket, börjar bli jobbigt att inte ha någon hemma, trots att jag skulle sitta instängd på mitt rum även om mamma var här. Men som sagt, tom är nog rätta ordet. Vill egentligen sätta mig ner och börja lipa. Få ur mig det jag har inom mig även fast jag är tom.. Väldigt konstig känsla. Ännu en sak som hjälper till är min svaghet för pianolåtar. Som denna t.ex. Det är så himla vackert, och samtidigt så.. tragiskt på något sätt. Det låter så ledsamt.

Förövrigt har jag inte så mycket att prata om. Min sista glädje föll för Peter Pan. Levde på den tills nu. Sen var det någon romantisk blaska på tv (som bara får mig att känna mig ännu sämre). & faktumet med att vi börjar skolan imorrn. Peter Pan var jävligt hjälplös då. Klockan tickar och pianotagnenterna rör sig sakta och harmoniskt. Våra timerinställda lampor i vardagsrummet släcks en efter en. Nora fyller 7 år imorgon, hon är en stor ängel nu. Jag är jättepigg och vi har gympa första lektionen imorrn. Klockan tickar och pianot har tystnat. Vi sätter på en annan låt. Vad hände med bloggens utseende? Jo, jag har ju haft det ganska tråkigt idag. Blev det fult? Gjorde ett försök till en milkshake innan. Resultatet blev inte så vidare bra. Det såg mest ut som gammal klumpig mjölk. Dock smakade det ganska gott. Banan & grädde. Vilket inte var ingridienserna.. Men klockan tickar och jag ska krypa mig till kojs. Försöka sova och ställa klockan på halv sju, nej sju. Godnatt.


Hon gör mig glad. Åtminstonde för stunden. Min ängel på jorden♥

,t


Kommentarer
Postat av: a

Fint skrivet!



Finns alltid här för dig tove<3

2010-01-07 @ 00:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0