;PICS















Här är lite random pics från olika resor under åren. Tänkte jag skulle göra mig en liten lista för att ge er lite tips och så :)

1. På första plats kommer Turkiet. Var där hösten hösten 2008. Själva landet i sig var inte så mysigt men hotellet vi bodde på var helt underbart. Underbart vatten, underbar mat! Har aldrig ätit så mycket god mat! Det var även ett billigt land vilket är positivt. Perfekta stället för en lugn vecka med mängder av mat. Buffé.. MUMS! Haha kan inte sluta tänka på maten. Kom nu på att solen gömde sig i några dagar men shit the same, hehe maten slår solen! 

2. Här har jag lite svårt att bestämma mig.. Men måste nog säga Thailand. Nu när verkigen alla åker dit (bloggare som vänner) blir jag verkligen avundsjuk. Det var så sjukt härligt! Billigt, bevarat & .. harmoniskt(?). Man följde varken tid eller dag. Allt flöt på. Vi träffade även ngåra vänner från Kalar som tog med oss till Phi-phiöarna och Phuket. Shoppingen i Bankok var löjligt billig. Tror dock att jag skulle uppskattat Thailand mer nu när jag är äldre. Var där vintern 2007. Nu ser jag det mer som ett äventyr än som en semester. Får dock ge ett minus till boendet (som jag nu inte alls skulle tycka illa om.)

3. Nu blir det ännu svårare. Får nog dela denna plats. Mallorca & Cypern. Om vi börjar med Mallorca(bild 8), där vi var i Augusti 2009. Tror att en av anledningarna var att jag hade en vän med mig, allt blir så mycket roligare då. Vi gjorde en hel del bus och jag tror aldrig att jag har uppskattat en luftmadrass så mycket som då. Vi praktiskt taget levde på dom! Sen var maten sjukt god här med, meloner och pommes åts för mycket av.. Vattnet var underbart och solen lyste varje dag. Sen har vi Cypern, hösten 2007. Där följde Ellen med mammsen och mig och vi hade en underbar vecka. Får dock ge minus till hotell, mat(buffé ska det vara) & alla bussresor till den fina stranden. Annars hade vi det underbart.

4. Nu har vi egentligen kommit ifårn listan men vill bara säga att fjärdeplatsen går till Kretaresorna, den bästa var nog den med pappa sommaren 2009. Samma sak här, maten var god, solen lyste och där badade jag enbart i poolen hela veckan! Nya upplevelser ;)

Det är mina favoritställen. Sen ÄLSKADE jag Paris, trots att jag var där 2005. Det är nog dit eller USA som står högst upp på hit-vill-jag-åka-listan. Om man bortser från Thailand (mest för att få sola, bada & shoppa). Har ju mitt nya intresse, fotograferigen. Tänk er vilka bilder man skulle kunna ta på vårkanten i Paris!

,t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0