SATURDAY

Toodels! Vad händer denna kalla lördag? Jag vaknade klockan åtta och var utvilad och pigg. Gick och la mig runt tio igår vilket är helt wacko då det är helg och jag brukar gå och lägga mig runt elva-tolv på vardagar. Men det var riktigt skönt att sova ut iaf. & att ha dagen kvar att göra annat ist för att sova. Tänkte slå en pling till Ellen nu men är osäker på om hon sover eller inte ens har gått och lagt sig från gårdagen. Väntar kanske lite..

Sitter och kollar runt på olika hemsidor, väljer och vrakar bland kläder och diverse accessoarer. Helt sjukt att man kan längta till våren och sommaren så mycket! Jag (och alla andra också verkar det som) planerar, samlar pengar och väntar på vårens körsbärsblommor, tussilago & vitsippor. Som sagt helt sjukt då vintern nästan precis börjat och förmodligen kommer att hålla i sig i någon månad till. Vi har fortfarande en vecka i Åre att se fram emot. Vilket ska bli galet kul! WEI!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0